Halvt döende?

Hej!
Idag är Hanna hemma och nanar kudden?
Nej började morgonen med att ringa och sjukanmäla mig överrallt!
Sen åkte jag till läkaren och kollade upp mitt öga 200 jävla kr för ett samtal i 5 minuter plus att jag ägde han så det kanske hade vart värt men bara för 100 i så fall!
Alltså jag har en vagel i ögat stor som ett hus! Fick en kräm i mot det så nu skall det smörjas!
Sen drog jag och Vonna och fyndade lite plus att jag införskaffade mig en födelsedagspåressent till min älskade far som blir ungdom den 28 :)
Så ringde jag praktiken och sa att jag inte kommer i morogn, vad är det för idee för mig att vara halfblind och sen i princip gå och tänka på smärtan hela tiden sen när jag skall kräma in ögat så ser jag allting suddugt så det känndes inte kul men det känndes mer som om dom trodde att jag maskade men det skiter jag i dom får tro vad dom vill för jag har bildbevis! :D
Sitter och pratar med Melina! Massa idioter som lägger upp och skriver skitsaker som dessutom inte stämmer på andra bloggar som sen inte vågar gå ut med vem dom är för dom kan åka dit men ooh yeah! De kan dom ilf men orka inte min sak.
Fått min 40 tums tv igår mamma och pappa kom och fixade upp den! Sen kommer kanske Anna hit idag och pratar om sin resa och så taskig som hom är så berättar hon att hon har köpt saker till mig! haha bitch nyfiken Hanna nu!
Sen kom den nya marabou chokladen hem i min brevlåda idag med smak av mango! :D Den va mummig den men men nu, jag har fått sms, telefonen inne i sovrummet! seeeeeeeeeeeyyyaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0