iIIIIIHhhh!

Hej alla ursnygga risplockare!
Sitter hemma hos mamma och pappa och vilar magen efter en pizza!
Ännu en vecka har gott åt och snart en hel månad också! Tyker tiden går så sjukt snabbt nu!
Samt en praktikvecka avklarad! Det var rätt jobbigt att börja klockan 7, men ändå skönt och kul att få vara med från början, sen har jag lärt mig lite mer saker, som att tvätta nertill :) Sen känns det som om jag verkligen blivit utmanad den här veckan, men klarar mig ändå själv tycker jag :)
Den här veckan har det varit dåligt med träning, den ända "träningen" som blev av var dock gympan i tisdags, men nu i veckan får det bli andra bullar!
Gjort färdigt min läxa idag sen åkte jag mamma och pappa iväg till mormor och Lasse och firade henne som fyllde år igår, och sen i morgon så skall vi fira pappa även fast han fyller år på Fredag som kommer :P
Sen blir det att fixa sin Ikea lista :P Hittade världens grymmaste tavlor igår på ikea som jag liksom bara måste haa!!!!!!

Asså känner inte det roliga med att skriva blogg  nu! :/
Sen kan ja meddela att syrran är utomlands och kommer tillbaka om två månader, kommer sakna henne sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0