Jag har bestämt mig!

En praktikdag är avslutad och nu är det bara en kvar sen är det helg!
I morgon så jobbar jag 7-16 sen åker jag hem till gråbo och tar en dusch och packar ihop mina grejer sen åker jag faktiskt hem till farmor och farfar och stannar där hela helgen!
Vad planerna ser ut som nu liksom. Så jag och farfar skall sortera hans diabilder :) Det kan bli kul och sen ryktas det om att jag faktiskt också är med på hans diabilder :)
Sen åker såklart systemkameran med ut också! Men dock ingen dator. Tror inte att farfar förstår så pass mycket med wap nyckel och så sen kan jag faktiskt sitta vid datorn hemma istället och kanske va med dom eller fota eller någonting när jag väl är där. Men det finns ett jobbigt problem! Jag ligger alltid med fötterna utanför och nu kan jag inte det för dom har en sängram nere vid fötterna och jag ligger alltid med fötterna utanför. Så brukar jag alltid somna med ljud men det kan bli en bra grej att lära sig sova utan. :)
Jag får ta helgen som den kommer. Men det skall bli jätte mysigt faktiskt! Sen får jag ta någon annan helg som jag kan åka ut till Classe och Lotta. Sen får vi inte glömma Philip som blir stor pojke. 18 år på söndag :P
Nej en kopp te sen ett fia och sen sängen! Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0