Jag lever!?

Lever lever lever!
Sitter hemma på Gråbo! snackar lite skit med Mathias och Madde.
riktigt roligt fick dock veta av henne att hon läser min blogg varje dag :) Det är ju alltid roligt när man har någon som gör det :)
Idag va jag på spinning och jag trodde jag skulle dö!
6 timmars sömn, 1 timmes försovning dock 1 knäckemacka sen iväg på träningen jag döör!

haha Marion kan verkligen inte stå för sina känslor!
Hon skrev ut på fb att jag är bra för henne men nu kan hon inte stå för det:P haha bitch:D
Sen är jag skithungrig också sitter och äter min farmors äppelkräm fyfan va good!
Mumma, men nu skall jag ta tummen ur arslet och göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0