Körkortet!?

Hejsan, idag eller ja nyss så har jag varit ute och övningskört! Det gick faktiskt skit bra tycker jag själv!
Även har jag inte kört på jätte länge, inte sen i sommras om jag skall vara ärlig! Om inte innan, tror inte jag kört i höst, eller jo en enstaka gång!
Pappa sa att jag skulle åka till Flex för att testa på hur det kunde kännas om man fick sladd på bilen och allt det där. Fick en plutt men jag var sugen på mer men när han undrade om vi skulle åka hem så föreslpg jag flex en gång till och jävlar va kul det var! haha Pappa började nästan må lite illa där i mitten men ja skrattade :P haha Som tur var så var det bara en stolpe och var dock inte nära att krocka den :P
Måste bara fortsätta plugga nu och sen är körkortet så gott som mitt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0