Lan?

Hejsan, nu i två dagar eller vad det nu blir aja sen i Torasdags så har jag och charlotte "försökt" att lana, det gick väl bra i början innan vi blev så jefla trött. och igår, skulle kolla på tv sen somnade jag till så bad Charlotte väcka mig efter en halvtimme, så alltså tio över 12. Men vid 04:00 så kom hon in och skrek att jag skulle komma upp och att hon hade hållt på och väcka mig i 4 timmar och sagt massa skit till henne att hon skall sluta spela cs och massa skit. Hu Trött tjej, och sen tog jag någonting och åt sen gick jag och la mig igen, jag hade ställt tre klockor, en klockradio och sen mobilen på värstingsingnalen med högsta volymen, men det gick inte, vi båda fattar inte vems om stängt av mobilen och klockradion, eftersom radion stod långt bort så man va tvungen att gå upp ur sängen!
men vaknade 07:58 men sen somnade jag om igen och då var det kört.
Så vid 12 så vaknade vi efter en hård natt.
Idag avslutar vi skiten, trötta tjejer.
Men har planerat in ett till på sportlovet och då skall vi försöka rycka med oss Simon och Lena, och sen Marion!
Idag blir det till att fixa det sista så det blir lite ording på lägenheten, men disken får ligga, det lilla som dock finns!
Sen blir det hemfärd till starstreet! Och bara ta det lugnt och sen blir det fan att lägga sig i bra tid så jag kan få sova ut något, men ändå inte vända på dygnet!
Sen i morgon så Malte fyller 18 år i morgon, han blir stor pojke, det känns helt sjukt att han redan blir 18.
Sen skall jag fan bara ta det lugnt, och sen blir det hem och sen fixa till allting inför skolan :)
Jobbigt att pallra sig upp klockan 7 på måndag. Sen måndag börjar nya utmaningar samt nya mål.
Så får vi se och hålla tummarna på att allting kommer gå med vägen! :D
Nu kanske det blir det sista cs spelandet för mig innan Charlotte skall åka hem :)




haha lite natt humor dock men sjukt snygg bil i början :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0