Ludo!

Hallå igen!
Sitter hemma och spelar Ludo med Ottilia, och för er som inte vet så är det alltså Fia med knuff inne på King.com
Varit hemma hos Jossan och Johanna och ätit potatisburjare och sen bara tagit det lugnt :)
Sen blev det nyponsoppa med glass mums!
Sen la ja mig på soffan! Jag var helt slut, eftersom jag diskade all deras disk också :P
Började frysa som bara den sen blev man lite små trött så hem och kyra!
Så nu sitter jag och spelar fia med Ottilia och skall snart hoppa i sängen allting är klart inför morgondagen, sen börjar jag inte förens klockan halv tio så det är skönt! Se till så man är i skolan lite bättre tid annars kanske:P
Här kommer min awesome paint bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0