Måååndag för helvete!

Hallå på er alla läsare!
Ännu en ny vecka med massa skoj / skit som är inplanerat omedvetet :D
Sheet fett negg men jajja. Skolan idag det funkade väl, såg på film sen var det dags att kuta iväg till kuratorn och snacka lite skit med Anna och Johanna. Trodde jag skulle dö när Johanna pajjade hans soffa!!!
Inget vettigt som vi kom fram till mer än att hon är slut i huvudet! Skall ta ett snack med henne på onsdag angående min utbildning så får vi se vart den tar vägen.
Annars inget mer tror jag. Spillde eller någonting på min vita tröja idag., kändes ju sådär jätte kul eftersom jag fortfarande hade fler lektioner :D Jävla sylt:P
Sen fick vi sluta tidigare idag så vi har glosor till i morgon som skall göras!
Sovmorgon i morgon börjar inte förens halv tio, mummmmmma!!!
Men sen finns det dock saker som behövs göra ändå.
Måste ta tag i lägenheten den ser ut som fettet på stekskrapan på mcdonnalds! Inte okej med andra ord.
Sen kanske ta och städa lite mer och dessutom så står min lilla snabeldrake framme och njuter av att få äta lite :D
Dessutom så orkar jag inte gå bort till Johanna och Jossan för att tvätta min tröja så den åkte ner i badkaret tillsammans med lite kärlek på burk:P
Käääääääääääääääääärleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Har dessutom skickat ett mail till högsta hönset idag och begärt nya möbler! Alltid lika kul! :P Så nu sitter jag faktiskt och väntar på svar :P Men nu skall jag fortsätta plocka, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Risu

Hanna jag håller med dej det blir så jäkla B om man har möbler som går sönder!

2011-01-24 @ 16:06:21
URL: http://risu.blogg.se/
Postat av: HANNA

Ja det är bra med mig ;)

2011-01-24 @ 16:48:35
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0