Mammi!

Hejsan!
Sitter i min upp plockade lägenhet och njuter av en grymt trevlig kväll med mamma!
Skola och praktik idag. Rätt okej. Var med systern så det brukar inte vara mer jobbigt än att man springer upp och ner och fram och tillbaka!
Sen när jag kom hem så va jag faktiskt tvungen att fixa till lägenheten för mamma sa att hon skulle komma hem till mig idag klockan 6 så det var full rulle på det. Sen blev det korvstroganoff med sallad. Sen kom min underbara mamma hit och så snackade vi massa skit, allt mellan himmel och jord och massa bra saker också såklart! Så på maten så blev det en kopp med vanilj te och sen lite vindruvor! :)
Såna tillfällen behövs verkligen, och jag kände att det satt som ett smäck!
Sen kom mammi min hit med stavar så jag skall kanske ut och börja gå med dom, får se först om dom är lagom långa eller så. Men det skall bli kul och se eftersom det var så jätte skönt när ja hade dom på idrotten :)
Avslutar med att säga att min mamma är bäst i hela världen och jag älskar henne sjukt mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0