Nytt år, nya mål nya utmaningar

Hejsan, drar iväg ett snabbt inlägg innan jag drar.
Idag va jag så rastlös så jag åkte hem till Gråbo och har varit här nu i några timmar, vill väl inte påstå att det är så jävla mycket roligare här men ibland behöver man ensam tid med sig själv bara kolla på tv eller sitta vid datorn.
Emma kommer och hämtar mig snart så skall vi äta pizza ikväll! Mumma va gott :D
Har pluggat körkort idag och i morogn så skall jag ut på vägen igen :P Så håll er inne säger jag bara :P
Tog ett bad idag eller ja nyss och tror nog inte jag badat så länge på riktigt länge tror ja låg i 40 minuter om inte mer :P
Men nu är jag ren och fin.
På måndag måste jag ner på stan och se om jag hittar nya jeans, mina älsklingar gjorde sitt i går :( Men tur man har fler par :P hittade dock också ett par nya som jag nästan inte använt i garderoben, och mumma va dom va sköna:P Men nu måste jag faktiskt klä på mig och gå ut så syrran slipper irnga efter mig :)


Mitt nyårslöfte i sig, Nytt år nya mål nya utmaningar¨! NU KÖR VI! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0