Stavgång i 60 minuter.

Hej igen!
Måste bara medela att jag vart jätte duktig nu!!!
Jag har varit ute och vandrat med stavarna i faktiskt lite mer än en timme!
Jag gick ner till konsum och laddade på telefonen sen skulle jag träffa Anna där också sen gick vi upp mot mitt och sen till terranova och sen bakom hela alltet och sen tillbaka, rent ut sagt min vanliga runda som brukar ta 30-40 minuter. Jätte kul när man har någon att snacka med också. Och i detta fallet vara en god lyssnare!
Så nu sitter jag nyduschad och med ett skivat äpple och lite vindruvor och en flaska vatten! Snart blir det att hoppa i säng med lita lugna relax filmer :) Så Godnatt på er =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0