Ärlighet vara längst?

Hallå!
Nu var det ett tag sedan känner jag.
Men man har verkligen inte tid. Jag har vart inne många gånger men aldrig tagit mig ron till att skriva.
Igår var det balen för alla 92:orna förutom Hanna! :D
Dom var fina, men kollade faktiskt inte så noga på dom tyvärr. Tog med mig systemkameran men den kom aldrig till någon speciell nytta. Det var jag, Anna, Svante, Annica och Billy som härjade runt där nere. Vi gick till ett fik och tog en pigelin och en cola, tre pigelin och tre color gick på 91 kronor, så det var att dricka med glädje det. Äckligt mycket skratt, men det är så det skall vara. Sen drog vi hem till Anna och Annica och Svante och Billy hakade med såklart.
Det var kul faktiskt och träffa lite annat folk än att bara sitta och se sig i spegeln och klassa det som att umgås med någon annan. Kände att det verkligen behövdes!!
Billy gick och spydde så då blev det dags för han att åka hem till sig och då körde Svante mig hem samtidigt. Pappa var hemma med.Jätte kul, det kändes som om hela familjen hade fått ett lyft i sig, eller ja, i alla fall mamma och pappa.
Det var jätte kul att se även om jag inte sa någonting om det. Alla var glada och skrattade och hade sig. Kärlek till det!
Igår var ju också Bigbrother finalen. Jag kommer ihåg i början att jag sa att jag inte skulle kolla på den skiten och massa men yes, jag var fast i det ganska snabbt, frågan är nu bara vafan skall man kolla på nu då?
Äsch någonting annat finns det ju alltid! :) Men såklart sså var det bästa SIMON som vann! Änteligen hade man den turen att någon som man ville skulle vinna tog hem hela skiten!!
Klarade också av att sova uppe hos syrran i natt. Vart hemma i 5 dagar men bara sovit en natt i sin een säng, det är fint det.
Idag är det bahamas.com Skoja inte om detta, det är 26.5 grader ute i skuggan typ, så jag sitter i korsdraget och hoppas att det kan komma och blåsa lite till!
Jag och Malte skall snart dra igång med körkortspluggandet i två saftiga timmar. Det kommer gå bra. Typ göra något prov och sådär. Jag gjorde prov i fredags på körskolan och då fick jag 41, sen på kvällen så gjorde jag det igen, samma jävla prov, men då fick jag 50. Då var Hanna glad. Likadant- gjorde ett test och fick 51, surt att snubbla på mållinjen, sen gjorde jag samma slutprov lite senare och fick 54, GLAD  HANNA!
Men nu.. nöden har ingen lag.. skithus sen plugga!
Jag vet att Ottilia pratade med mig om min ärlighet på bloggen ibland om att det blir mycket roligare då. Så¨kan ju faktiskt erkänna en sak med. Sen jag börjat bli mer ärlig så höjjer sig min statistik med! Så jag märker att ni gillar det.
Tycker Ottilia älskling Hult kan ta och kommentera lite ibland med. Känns inte kul att vi börjat glida ifrån varandra.. Älskar dig ju min lilla prick!


Puss


Kommentarer
Postat av: OTTTTILIA

hhahah gumman ja kan kommentera :D! Ja saknar dig o älskar dig, vi får träffas när ja kommit ut och fått vila i några veckor :)!!!!! PUSSS

2011-06-08 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0