Bahamas, men ändå lycklig!

Nu passar vi på att blogga lite när man sitter i skolan och det inte finns någonting att göra verkligen!
Idag hade jag körlektion, det gick faktiskt jävligt bra och jag kom iväg mycket bra, så var stolt över mig själv, men det var bara två saker som jag kände inte var det bästa, en var att jag missuppfattade hur jag skulle köra så det blev helt cp. Och en annan sak så råkade jag typ köra in i truttoarskanten, ingen aning om hur det stavas men ni förstår. Men annars så gick det faktiskt jätte bra! Nu på fredag så skall jag backa runt hörn, det låter inte ett dugg kul men det är jävligt bra, tro mig, även fast jag hatar att backa :P
I denna sommarvärmen så är det inte mycket kvar av en. Man orkar inte göra någonting typ. Idag är det 26 grader varmt, eller jag vet inte precis, men det skulle bli det. Jag kan lova er att jag har svettats som en riktig jävla gris. Och det var ju inte så speciellt svalt i natt heller när man för en gångs skull kom till ro. Jag fick ligga med en solfjäder och fläkta mig med, men så fort jag slöt så blev det ju varmt igen så det var en hemsk natt, sen vill man ju inte ha för mycket öppet för det kan komma in massa äckliga spindlar och sånt päckel. Men sovrumsfönstret fick vara lite öppet och när jag drog till skolan i morse så passade jag på att öppna ballkongen med, men just nu så kommer jag faktiskt inte ihåg det heller.
Jag har med skickat ett lite små viktigt mail till en person som inte svarar på dom! Blir faktiskt lite irriterad på sånt skit!!
Bland dom sista dagarna innan skolan slutar nu. Det känns så overkligt! I morgon så är det sista dagen inom omvårdnad tror jag, Hanna skall bjuda på totta! Men sen måste jag dra för jag skall ju hinna med och ha praktik också, Skall ta med mig systemkameran så man kan ta lite finare bilder och kanske sen ha som en liten uppvisning. Sen är det den sista praktikdagen på torsdag igen, tyvärr så blev det också den längsta dagen med. Sju till sexton. Inte kärlek alls. Men eftersom jag jobbar på onsdag... i morgon så slipper jag komma till praktiken på fredag. Eftersom vi har skolplikt fram till klockan elva. Men det känns som om detta kommer bli kanoners!
Allting bara flyter på nu! Det känns så skönt, i vintras var man pressad, men idag så njuter man över det hela typ.
Sen måste vi gratta min lilla Majjis, som klarat av körkortet idag!! Fett glad för din skull darling!
Ha det så bra i denna värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0