Det går faktiskt i vågor?!

Godmorgon alla läsarna!
Idag vaknade jag först halv 5, gick ner och tog en macka och sa godmorgon till mamma. Sen la jag mig igen och somnade som en liten treåring. Vaknade igen av mig själv typ kvart över 8, då fick det vara nog med sovandet.
Idag skall jag faktiskt bort till körskolan och bänkra mig där ett tag. Skall skriva några prov och sen se hur det går liksom. Malte skall också dit och ta en bild. Sen har vi planerat att vi skall åka ner till glassbaren och ta en glass för att fira han. Igår fick jag en ångest över hela situationen. Mer tänker jag nog faktiskt inte säga mer än att jag ska, och jag är påväg!


Funderade på om man skulle ut och gå idag, men inte så kul att gå när det befinner sig en blottare.
Fick dock lära mig vad man skulle säga om man sprang på han. "Naj, vilken liten" Kan nog vara rätt provicerande. Men vad gör det? Nej så det blir nog kanske friskis istället. mitt friskiskort har dock gott ut, och vill inte precis påstå att jag vart duktig på att anväånda det den här gången. Riktigt kass har jag vart. Men jag har också haft mycket att göra med körkortet. Det får bli bättring på det planet!




Kom hem från Ottilia igår, kändes rätt skönt att få sova i sin egna säng faktiskt.
Nu blir det tvtittande och sen körskolan!
Hoppas att alla får en bra dag idag, för det skall jag ha, även fast det är skitväder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0