funderar!

Sitter och kollar på något program på tvn om julen, Snacka om att man verkligen börjar sakna julen, den är så jävla mysig!

Sitter och funderar på en massa saker. Allt vill man kanske inte ta på bloggen. Men dock har jag nästan börjat tänkt att efter man börjat äta den medicinen som jag tar så har man fan gott upp sjukt mycket.
Hur kommer det bli när man skaffat körkort? Man måste verkligen börja begränsa sig, man måste använda cykeln också!

Idag blir det ner till Gotlands sjukhem. Skall gå intruduktion med T.  16-21 kommer bli mysigt. Men börjar dock 7 dagen där på :/

Igår var jag med Maja, vi åkte inlines med stavar. Svettigt, men dock kul ändå. Vi har våra funderingar på att dra ner vecka 29 och köra med våra stavar haha plöjja!" :) Nej skithuset kallar mitt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0