Segigheter under sommartiden ?

Känns som om det är dags att slänga iväg ett inlägg nu igen.
Man har verkligen inte tid att blogga nu på sommaren. Inte jag i alla fall. Jag har så otroligt mycket att göra nu, men jag hoppas att det kan ta och börja lugna ner sig snart, annars kommer jag nog fan springa in i väggen snart!
Dessa dagar har jag vart på körskolan den mesta tiden av mitt liv :P
Asså från någonting helt annat kom bara på det nu. Någon har varit i min lägenhet eller ballkong. När jag kom dit idag så var min ballkong helt om moblerad. Och jag var där senast igår så tycker det känns skit läskigt!
Jajja, Skall trolign träffa Majjo i morgon, se vad vi kan hitta på för kul då? :)

Ikväll var jag ute och åt med Vonna och Johan, snacka om mysigt! :)
Tyvärr vet inte vad jag mer skall komma på nu, är så trött så orkar inte skriva.. det får väl bli ett längre nu snart! :)
Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0