Snart är det go for it!

Hallå!
Nu står det 1-0 vad jag vet i  mitt huvud! :D
Känner mig rätt glad ändå. Det kan vara på tiden det.
Man känner att man verkligen vill spendera mer tid med vännerna nu än vad man gjorde förut, och det är ju också lite mer att jag egentligen kanske inte skall vara med polare lika mycket som jag är nu om dagarna. Men allting kommer lösa sig och så.
Skolan har börjat dra sig mot sitt slut. Kan inte fatta.. i morgon är sista skoldagen och sen är det liksom skolavslutning! Det känns helt otroligt... det har gott så jävla fort! Känner mig också väldigt nöjd med detta året, även om jag har börjat komma i någon slags svakka nu dom senaste dagarna.


Har vart mycket med Maja, vi har härjat runt och haft oss. Gjort en massa ärenden. Bland annat, lämnat in min mobiltelefon, den svarta. Den behöver en service, och det kan jag dock lova att han som stod i kassen lovade att han skulle få en med. Han sa att jag kunde överdriva lite. Haha, dom börjar väl bli ganska trötta på mig snart. :D
Men hade inte jag funnits så hade inte dom haft några jobb! Vi kan säga så istället :D

Haft möte idag med M. Det gick bra faktiskt.. känner mig nöjd samtidigt som jag ändå känner mig bekymrad. Så detta måste jag nog ta och grubbla igenom så att det blir någe klokt av det hela!
Har tvätt tid idag också, men det orkar jag fan inte alls att fixa. Det räcker med att jag städade hela lägenheten igår.
Får väl boka tvättid på torsdag och se om jag kan få någon vid 13 tiden.
Sweet sweet! Nej nu skall jag nog lukta på en gammal skorpa så man kan bli något lite mättare i magen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0