sommarlov

Hallå alla läsarna!
Idag fick jag lära mig att blotta är samma sak som att blogga. Man vill bara visa upp sig.
Vilket jag inte tycker stämmer någonstans.
Nu är jag ute hos Ottilia, skall sova här i natt.
Vi åkte runt för att hitta badställen, men jag är så sjukt kräsen! När vi kom till ett ställe så trodde jag att jag skulle dö för det hoppade runt en massa grodor på land så jag ställde mig inne på Ottilias bil och dog i panik. Sen kom vi hem och bara tog det lugnt. Senare så skulle vi åka och hämta Leonard i Rone, tror ni inte jag ser en stor groda då eller? Dog ju då med vill jag lova.
Nu är det andra dagen på sommarlovet, eller ja klockan är faktiskt över 12 så får väl säga att det är den tredje dagen. Känns inte riktigt än som om man har sommarlov.. dock har det med värdet att göra, men också att det är helg. Börjar jobba på fredag och hela midsommar.
Sen har jag faktiskt också fått VG i svenska nu i skolan, vet inte om jag har sagt det eller inte, men nu har ni det!

Börjar bli riktigt trött så skall nog sova snart.. jobbigt när man skall dela rum och den ena inte är trött... hur kommer det här sluta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gick ju o la oss samtidigt o sömnade som stockar kååmpis ;) <3

2011-06-20 @ 23:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0