Sommarlov!

Hallå på er alla läsarna! Nu har ni en glad Hanna skrivandes.
Nu har jag gott på sommarlov, och det skall bli så jävla skönt verkligen.
Sommarlov vet jag väl kanske inte om jag vill kalla det för eftersom det blir till att jobba mycket! Men andra sidan så har jag valt det själv och det kommer bli nice när lönen kommer in!
Igår så införskaffade jag mig ett par inlines! Vilket jag verkligen inte ångrar!

Äckligt jävla kul, men också länge sen man åkte på sådanna så säg väl ut som bammbi på hal is!
Jag och Maja drog ner och åkte 4 km vid vattnet... dock fick vi ha vila i mellan för fötterna var inte så speciellt vana med det. Men det var jätte kul faktiskt. vi åkte från norderstrand bort till snäck och sen tillbaka!
Sen köpte jag en present till mig själv eller hur man nu vill kalla det för.
Grattis Hanna för detta året i skolan

Riktigt snygg måste jag dock säga.. eller ja, anske inte skulle köpt den om den såg ut som någonting som katten släpat in! :P
Denna väskan ville jag ha för två år sedan men hade aldrig pengar till den, men en dag när jag fick det så var dom slut. Så kännde att nu kör vi för jag hittade bara tre stycken.
Idag till skolan.. tro det eller ej, men jag försov mig!!
aldrig att man kan komma upp i tid, tror mycket har att göra med att det var den sista dagen eller så, dock sovit äckligt dåligt denna veckan.
Men i betyget som man fick i skolan eller som dom säger... studieplanen över va man har gjort så fick jag G i matten, inte för att jag strävade efter något högre medvetet, sen fick jag VG i svenska, riktigt skönt! Dessutom riktigt stolt över mig själv som fått VG i skiten och att jag har gott i skolan i ett år utan att hoppa av eller byta linje! Så... bra Hanna.. fortsätt så! :P
Om en timme så börjar tvättningen, kan ju lova att det inte är en tröja bara.... det är rätt mycket :P
Sen skall jag kanske dra mig bort till Jossan och Johanna liten sväng.. skall också hem idag men orkar inte tänka på det nu.
Sommarlov och mycket jobb... nu börjar det stora allvarlet med körkortet  också! Håller tummarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0