Boxning... Inte min grej!

Cha cha bloggen!
Sitter i skolöan på svenska lektionen med Johanna och Philip vid min sida :)
Har haft boxning idag och skoja inte om att man är skakig i händerna så tackar fan för att man skriver på en dator nu! :)
Idag på matten så ville jag bara dö.. eller slå sönder han som kom på att man skulle börja ha matte i skolan eller han som gjorde boken... Jävla idiot!
Idag så skall man åka på och tvätta inte hela världen men sen kommer Vonna upp till mig. Sen vill jag inte ens tänka på morgondagen! Skall cykla ner till praktiken och sen hem igen. Det är ju verkligen jätte kul när man är helt slut!
Sen får man se hur många timmar man får sova i natt. I morgon blir det som en slags redovisning inför vårdklassen.
Ser inte fram i mot det. Eller med andra ord så är jag inte alls taggad på någonting just nu!
Slutar om 20 minuter så blir det hem och ta en macka, packa ihop tvätten.. Idåg åker sängkläderna med och sen komma på vafan man skall ha för mat också! Det är dock inte det lättaste.. men det tippar kanske mot ris och skinka.. Men men dagen är inte slut än :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0