finns inga ord!

Hallå, då var det dags för en sömnlös natt igen!
Jag blir galen! Får ta och börja gå stavgång i 4 timmar så man kan bli trött hahah lär nog ligga död efter en meter då! hahah!
I morgon blir det måndag och dags för en ny skolvecka och praktik.
Och mindre dagar kvar tills plinge kommer hem!! :)
Asså jag är fett varm men fryser som fan om mina fötter.. verkligen ett jobbigt läge.. jag tror det blir att sova med nytumlade dunisar ikväll! :)
Helgen har varit jätte kul men patetisk om ni får säga ert, men helt ovesentligt



Så ser tre av mina ut, fast detta är en bild av google! :P
Men 32 stycken har jag skrivit ut, skärt ut vikt, och limmat ihop!
Jätte söta faktiskt.. men var inte meningen att det skulle bli så många:P
Så nu du Emma, har jag moovat lite stuff från byrån så mina pappersfigurer kan få någonstans att bo! :)
Nej om man skall säga sitt till Donnie och sen lägga sig? Vad säger ni om det? Bra idee!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0