FREEEEEDAG!!

Hallå alla läsarna!
Idag är det fredag.. helt underbart.. och jag har sovit som en gud!
Slapp praktikdag idag! Började tvätta övre på plan 2 idag.
Sen slöt jag ju vid 12:00 så har ju inte blivit så mycket ändå.
Sjukt det där med Tsunamin i Japan! Världen är allt för orättvis på många olika sätt!
Kolla det är sjukt.. stora fartyg som spolats upp på land. Hörde på nyheterna att vågen kommer med en sådan stor fart som 900 km/h. Ofattbart!
Man förstår inte hur bra man har det!
Tur den inte kommer till Emma bara.
Och tur den inte kommer till Sverige... Ibland får man sig faktiskt en tankeställare över hur man beter sig mot folk från en annan kontinent. Sen man säger hur man själv har det. Men faktum är att många gånger skulle jag verkligen lätt kunna ge bort min skolmat till dom stackarna.
Nu skall jag packa ihop mina saker för denna helgen och sen hoppa in i duschen!
Sen kommer mamma om en halvtimme så skall vi åka och handla men först skall jag få henne att åka till blommaffären! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0