Fruttiga saker till Hanna ! :)

Drar iväg ett snabbt inlägg innan sängen!
Hej på er alla läsarna!
Tycker det är tomt på kommentarer!
Idag så har skolan rullat på ganska bra, gav inte upp lika lätt på matten och idrotten vet jag inte... vill liksom inte hs publik när man rör på fläsket, men vafan!
Anna och Johanna var inte med så jag fick vara med sorkarna! Simon och Philip :)
Anna gick hem men Johanna min trogne jävel ;)
Svenskan var nog inte allt för effektiv men fick reda på mitt betyg på kursen. Jag fick G+. Men när jag såg i vissa saker som att vara delaktig i sakerna under lektionen så hade jag VG- men det är bra det med.
Min lärare var jätte nöjd med min novell som jag skickat in till henne. Förstod inte mycket själv av den men huvudsaken hon är nöjd eller vad säker man?
Vonna kom hit idag och pratade av sig lite.. tror det var skönt för henne att försöka lägga av sig lite och samtidigt att jag lyssnade och inte föll i tårar.
Sen kom mamma hit och hade med sig en skiva till mig. Boken av Mia Törnblom Du äger.
Jag har den i ljudbok men har kommit till första kapitlet eftersom jag har lyssnat på förorden och jag gillar den starkt. Jag kör lite egna anteckningar under själva lyssnandet och vissa saker skriver jag ner grundligt så jag kan komma ihåg varför det är så eller hur det blir så. så rekomenderar den verkligen.
Sen hade min älskade mamma köpt handukarna på maxi som jag ville ha! Prickigt är sött det!
Jag har en rosa sen innan men nu fick jag en lila, en svart och sen en grön och alla dom färgerna passar till mitt duschdraperi.. synd det inte finns gul och blå med :)
Den blåa hade vart jävligt fruttig! :)
Men orkar inte lägga in bild på det nu med systemkameran så det blir i morgon! :) Så snackade jag och mamma lite skit och så hon drack te och jag lagade mat :) Mammas köttbullar, sås och potatis.
Men nu blir det nog sängen för att jag skall orka upp i morgon! :)
Måste meddela att jag hörde att facebook skulle läggas ner idag vid lunch tiden men inte vad jag har märkt :S Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Krill

Lite svårt att kommentera men jag läser alltid <3

2011-03-16 @ 11:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0