Heeeeeeeeeeluuuuuuuuuuuuuuuueee!!!

Helluuuu!
Soffhörnet är blockat av en lördagstjockis! :)
Jag och mamma var på stan idag och införskaffade oss nya skor till praktiken, men nu jävlar är jag raaidig! :)
Sen köpte jag ett par nya byxor :P fast bara vanliga mjukisar :P
Sen hem och så kolla på lite tv och så!
Drog med Sixten, Albin och Malte till affären och handlade godis och sen åkte jag och mamma och handlade pizza!:)
Så ikväll spelade jag och mamma skipbo tre gånger och jag förlorade groft varje gång :(
Ratatouille på tv ikväll :)
Den funkar alltid, han är så söt så :P



Sen kollade vi på Ice age 3 med, och ja vad skall man säga om den? Man fick sig många goda skratt! :)





Typ så ser mina nya sandaler ut som jag skall ha på praktiken! :)

Nu bjuds det på lite systemkamerabildert :)











Kommentarer
Postat av: Kattis

What did you do to my room?? :P

2011-03-22 @ 13:46:31
Postat av: Kattis

What did you do to my room?? :P

2011-03-22 @ 13:47:53
Postat av: Admin själv



haha den halvan jag använt är min! :P haha de va dina kartonger och lite papper la det fint i garderoben och pussade på dom så dm inte behöver känna sig ensamma!

PLUS att jag har tagit bort allt mitt hår i från din borste! :)<3

2011-03-23 @ 11:54:19
URL: http://grippsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0