Lördag...

Hej!
Sitter hemma i soffan hos mamma och pappa och kollar på melodifestivalen :)
Vill inte lova att det är några riktiga höjdare, men vafan. Spotify säger jag bara :P
Idag var jag ute och övningskörde med pappa. Tränade på att parkera och ja kan säga att jag dampade sönder tre gånger kanske. Han sa en sak och så menade jag något annat och ja då fick jag damp rent av och hade inte alls lust att köra men fortsatte ändå.  Men det blir en lärdom att ta in parkeringarna och sen kämpa vidare.
Senare blev det matlagning med pappa, det blev Brittas låda som det så fint kallas eller heter.
I morgon blir det att åka med Ann och sen handla och efter det skall jag till lägenheten, haha otroligt,. Känns inte som om man har en längre. Kommer bli skit drygt med dom där jävla grannarna över än!

Morgon kära granne

 

Tack för att du höll mig vaken i går natt.  Vet ej vad du sysslade med, men att renovera eller labba runt i lägenheten till 01:48 är så precis 3 timmar och 48 minuter för sent. De timmarna kommer jag själv att stjäla från dig en annan natt när det passar mig! Försök sedan att somna om innan klockan 4:00 när du är förbannad.

Akta ryggen den närmaste tiden.

Med vänlig hälsning, En jävligt ”morgontrött” granne!

 

Ps. Om jag kommer till helvetet innan dig så ska jag hemsöka dig tills du förenas med mig.


Typ så känner man!

Men skit i det. Vi får se vad som händer i morgo.

Sen skall det firas en mamma mu som blir 44 :D

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0