Måndagen avklarad :)

Hallå era fisprppar! :)
Sitter faktiskt hemma i en .. ja håll i er nu.. En nystädad lägenhet! Yeah right! Ni hörde rätt... Har damsugat och till och med skurat golven och ja allt dedär som tydligen ingår i en städning :)
Skolan idag gick bra... Första och andra lektionen så såg vi på en film om hur det var förr och sådär nere i sydafrika. Diktigt bra men också riktigt hemsk!
Ryste i hela kroppen och i vissa scener så ville tårarna bara tränga fram!
Men klarade mig :)
Matten gick bra.. tror jag. Skall börja en timme tidigare i morgon så jag kan få den hjälpen jag behöver i lugn och ro. Eller ja.. Johanna skall också vara där då, men det är inga problem :)
Sen har jag vart så pass naajs så ja har bokat en tvätt tid i morgon :)
Idag eller ja snart så kommer typ Jonas min farbror hit och skall stanna medans kusin Bella spelar innebandy :P
Jag skulle göra pannkakor förut eller ja, jag håller fortfarande på! :)
Men jag läste fel i hela skiten så jag hoppas fan dom blir goda ändå! Annars blir det krig!
Grannen över var faktiskt helt okej igår, fast hade tagit en sleeepiiie så vene faktiskt :P haha men somnade i bra tid :) Men hann inte alls reagera att klockan ringde i morse så mamma skickade och frågade om jag var vaken, haha noll koll sådär på morgonen :P
Sen i morgon så är det boxning på idrotten, haha fyfan.. kommer bli klockad :P
haha, jätte hungrig nu, undrar om det är för tidigt att börja nu.. neej :) JO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0