Söndag!

Hallå alla läsarna!
Nu är det söndag igen och har faktiskt varit jeefligt flitig! :)
Gick upp kvart över 8, jävligt tidigt om jag får säga det själv! Vet inte vad det är men har vaknat av mig själv jätte tidigt hela helgen, vaknade kvart över åtta i lördags med!!
Men sen skulle jag och mamma på friskis och svettis och svettit kan jag lova att det var!
Köpte tvåcombi kort på gympa och spinning!
Sen pratade jag med Emma en liten stund på Skype. Det var så länge sen man pratade med henne så det blir liksom så stelt, vilket känns tråkigt!
Saknar att kunna dra i hennes krullar och trycka ner hennes ansikte i min armhåla :P
Kunna krama henne och kunna lova i samma rum!
Saknar hennes närhet! Nej lite för blöödigt nu kanske? Nej just feelings!
I morgon slutar jag klockan 11 typ, sen är jag ledig på tisdag så åker nog hem och sen blir det träning på tisdag :)
Vart och handlade med Ann idag. Sen när vi pratade med Inga med så skulle man hålla saker inne som inte passade in men Ann sa att jag alltid bara kör på  :P haha så det skall vara!
Sen bara slapp:P Fixat lite ny musik till PLUUUREN! :D
Sen sista avsnittet av solsidan :(
Sorg! Väntar nu på att Big brother skall börja. Måste erkänna att det kan vara rätt naajs, men ingenting slår paradise hotel!
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0