Heeeeeeeeeeeeeeeelg!

Hejsan!
Sitter hemma hos mamma och pappa i tv hörnan :)
Skönt med en helg igen! Tycker att dagarna bara springer ifrån en!
Men det är ju också bara skönt!
Idag kom snön igen, var verkligen inte sugen på det! Kändes verkligen inte kul att ens tänka tanken på att cykla hem!

Hade praktik idag. Var jätte kul, kände att jag utsattes för nya utmaningar vilket jag uppskattar sjukt mycket! Sen hände det lite olycksdrabbade saker mot slutet av dagen, men det löste sig som tur var :)

Sen när man kämpat upp för mördarpacken så skulle man hinna varva ner lite och packa ihop sakerna innan pappa kom och hämtade en. Visserligen efter hans jobb men det gjorde ju dock ingenting! :) Låg och dö slappade på soffan till lite Big Brother. Sen kollade vi lite tv eller ja, vi sappade hela tiden! Bara skit på tv:n fast nu kollar vi på någon som tydligen heter Terminator. Jag och pappa kastade pil förut och först vann han över mig och sen vann jag, han var ett poäng ifrån att vinna hela skiten men då kommer jag och sopar in sjukt med poäng och vinner hela skiten! Haha, jätte kul :) Kanske inte för pappsilappsi.

I morgon så är det bara jag och mamma hemma. Pappa jobbar dygn, men skall vara så flitig att han tvättar min vinterjacka :) men nu skall jag smörja fötterna och vädra hela rummet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0