You wanna know my name?

Hej bloggen! Nu har jag varit slapp på att blogga!
Just nu sitter jag och dunkar musik för fullt så allting rammlar ner från hyllorna!
Sista onsdagen som jag skall ha praktik på faktiskt, sen blir det teori framöver. Skönt att man kunde få det som man ville. Orkar inte med dessa tre timmarna som jag har på onsdagarna, känner inte att det ger mig något större.
Kommer bli jätte kul, Sitta och yra med Maja och Johanna och Anna!
Igår var jag ledig, det var rätt skönt men kände mig inte riktigt på banan faktiskt. Jag var på gympa helt själv! Aplåd till mig vafan! :D Trodde jag hade kommit fel först för det var bara folk som hade en syndrom så som glada hudik eller så. Vet inte hur det stavas och orkar inte kolla upp det nu :P
Men det kom fler folk sen och jag klarade mig igenom passet, men fy vad jobbigt det var. Sen kom jag hem och fick mitt efterlängtade brev om vad jag fick på mitt inviduella val. Hade sökt digitalisk foto som första och andra var någonting med photoshop och mitt sista var matte b och där tänkte jag väl mest att det kommer jag inte få och sen är det bra om man skulle plugga vidare eller någonting. Men ville inte riktigt ha det först. När jag slet upp brevet så hörstod jag inte alls vad det stod men efter ett tag så insåg jag att dom inte alls hade skrivit fel utan att det var matte b som jag skulle ha. Var inte alls så pepp på det, men jag hoppas det går ann!
Idag på teorin hade vi jätte kul, eller ja i alla fall jag. Jag satt och skrattade så jag började gråta! Hu va kul vi hade, Började skratta åt hur man skulle bete sig med den döda vinkeln när man kör bil och började tönta oss! Haha!
Sen blev det en film som heter pappa parkinsosn. Borde man se om man är intresserad av detta och inom vården. Men nu fram över på onsdagar så skall vi ha lektioner med lärare till halv elva eller elva och sen lunch och sen lektioner igen till halv två. Men som sagt dock bara på prov tills terminens slut. Så då måste man verkligen jobba. Hoppas att det kommer gå bra idag!
Idag blir det premiären att testa mina nya sandaler på praktiken! :)
Funderar på om jag skulle börja ränsa lite skit här hemma men vet inte om jag hinner, eller ja inte nu det får bli efter praktiken i så fall! :) Skruva isär min fuckade bokhylla som ser ut som ett plockepinn!
Det blir bra det. Många planer men lite med tid! :P
Fick ett tråkigt besked av min farmor igår.
Hon sa att en släkting till mig hade somnat in. 102 ½ år. Det är en riktig krigare det. Men alltid tråkigt att få höra ett sådant besked! Nu skall jag slänga mig på sängen lite innan klockan slår halv så går startskottet på min cyklen ner till Gotlands sjukhem, så hoppas ingen står ivägen för min fart.. Åh jag har motvind ner! :(
Till dig Astrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0