2011

Hej!
Nu har ni mig hemma i tv soffan igen!
Sitter och kollar på tv med mamma och pappa. Det är det där eurovision.
Idag har jag och pappa varit vid återvinningen och lämnat av massa skit.
Emma bjöd på thaimat, och ja tror det eller ej, men Hanna åt med pinnar! Och det gick faktiskt jätte bra!
Maten var inte heller så pjåkig för den delen :P
Sen var jag ute och gick 3.5:an med mammas stavar, gissa vad, två vänsterstavar.
Sen har det bara variit slapp. Bråkade med mamma, sweet sometimes!
Kvällens mat blev pizza. :)
I morgon skall det köras sådär innan körningen på tisdag. Just nu så är jag inte så nervös, men i morgon eller måndag så kommer jag dö säkert men det kommer gå bra! :D
Nationella proven på onsdag med i matte. Det kommer gå skit bra! :D
Nu börjar pappa kommentera mitt skrivande
"Det känns som att sitta på ett kontor och se på tv"
Så nu blir det ett avslut :D
Skall försöka blogga mer nu, såg idag att jag bara skrivit 2 inlägg i hela månaden. Så. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0