Blommorna på balkongen.

Hej!
Sitter hemma på Gråbo.
Väntar på att klockan skall bli 18:00 så att jag kan åka och handla och sen skall jag nog kasta mig i ett bad. Eller om jag gör det innan. Haha skit samma :)

Jag och mamma var på Linds förut idag och införskaffade mig lite blommor som jag sedan har satt på balkongen! :)




Igår på valborg så valde jag att umgås med min fina Makaroonii.
Vi gick bort till kometen och köpte godis och skrattade ihjäl oss.
Sen köpte vi kinderägg. Haha fyfan jag trodde jag skulle dö när jag såg vad Marion fick i sitt "slumpade" ägg


Man skulle blåsa upp den och sen skall man bolla den till varandra tydligen. Tänk idioten som kommer på sånna saker. Tycker nästan synd om han/henne.

Sen på vägen hem så träffade vi August och två av hans polare. Känndes riktigt bra att man blev kallad för loser av en som är två år yngre än en själv för att man inte röker :D Sweeet.
Sen när vi kom hem så satt jag och Marion och körde lite fyllespel. Men man är inte i form om man säger så. Vi försökte kasta på oss ungdomstekniken. Men det gick inte:P
Men fint så var det ändå.
Med andra ord. Min valborg var jätte lyckad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0