Hoppas ni alla dör!

Blir så jävla irriterad på allting!
Idag så kan alla fan bara gå och dö!
Jävla myttare som läser min blogg... moget visst kan det vara svårt med lässvårigheter men jag undrar fan vilken grad dom har som läser någonting helt upp mot väggarna!

Sen det här jävla fitt internet. Asså sen jag omformaterade hela datorn så fungerar ingenting. Använder inte min stationära vilket känns jävligt ovärt. Tycker dock att idioterna skall fixa skiten!! Just nu så vill jag bara banka sönder alla delarna! Jag behöver koppla av och hitta ett lugnt!


Inte nog med det så ringer sär Emma och börjar yra och sen hota med att hon inte tänker ställa upp med någon jävla hämtning! OCH!?!?!? Flytt hemmifrån för helvete!?

Hota mig hit och hota mig dit! folk som inte har något mer intressant liv kan dö!!
Plus att fitt ljudkortet inte funkar! Väntar bara på att någonting mer skall gå åt helvete!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

<3

2011-05-31 @ 19:43:15
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0