Sommartider hej hej sommartider!

Hej!
Nu var de riktigt länge sen jag skrev!
Måste börja med vilket sommarväder vi fått.
Idag för precis en månad sen så snöade det på Gotland. Idag är det sol och fett med Bahamas!
Kanske kan skylla på alla fjortisarna som använder 40 kg hårspray om dagen för att löshåret skall sitta kvar. Det är ert fel att det är äckligt varmt redan i maj!
Idag har jag vart och klippt mig hos Andrea, nere på hennes praktrikplats :)
Blev faktiskt jätte nöjd. Man brukar typ säga, jo men jag är jätte nöjd för man går i samma klass eller vad som men inners inne så skall man ringa och boka en ny klipptid hos någon annan när man kommer hem. Men denna gången så blev jag faktiskt supernöjd. Och som att gå lärling första året och liksom också klippa någon så bra som hon gjorde, det är en guldstjärna! 



Senare nu så blir det matlagning. Det får bli någonting lätt till Hanna och sedan koka lite potatis som blir mos sen till matlådan! :) Inge kul att hålla på och laga mat och speciellt inte nu när det är så fint väder ute.
Igår var jag med Johanna och Jamina och så åkte vi lite bil med Jamina. Fick så sjukt snygga bilder på solnedgången så det inte är sant. Någonting som jag faktiskt är jävligt nöjd med.




Riktigt nöjd med den må jag säga!
Ikväll skall jag a mig hem till Jossan så skall vi umgås lite vackert sådär! :D
Nu blir det slapp! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0