Vi lever, så jag fortsätter att blogga!

Hallå!
Måste ju fört och främst medela att vi lever ju! Även om detta inlägg är lite sent:P
Asså man hinner verkligen inte att blogga på samma sätt längre. Det är mycket plugg med skolan och sedan fritiden.
I lördags var jag på fest. Första gången på 6 månader.. det märktes kan man ju lugnt säga.
Sen vid typ 12 tiden så drog jag och träffade pappa borta på agabaren. Sen var vi där ett tag och sedan drog vi hem. Jag somnade inte förens 4-halv5 på morgonen. Sjukt trött dagen där på och illa mådde man som ... aj jag vet inte vad! :)

Men men nu är jag i skolan och jag lever.
Jag har gjort nationella provet i matte idag.. skönt att det var det sista nationella i matten nu :) Det gick sådär.. det var svårt.
Igår var jag så duktig så att jag städade hela lägenheten och gick klart den sista teorikursen med! :)
Skönt.. nu blir det att plugga på egen hand. Detta kommer bli så bra så det inte är sant! :)
Jag håller tummarna för mig själv:)

EN sak till!
Tycker att det är konstigt att folk säger att det står saker på min blogg som det inte gör.. typ som att jag är på 40 årsfest när det står i bloggen att jag är hemma hos Maria... Folk borde skaffa sig glasögon i detta fallet!
Nu skall jag göra klart min svenskauppgift, blir det nog mat. Jag och Johanna har slutat för dagen! SKÖÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0