Är jag verkligen taggad?

Hallå!
Sitter inne på op och känner att jag kan ta en liten "rast" och blogga istället för att gå ut och röka :P
Var vid tandläkaren i morse, jääätte fina tänder sa hon! :) Duktig tjej :D
Sen till omvårdnaden för teori. Vi såg en film, rätt okej faktiskt tror den hette någonting med " Nu är jag inte rädd för döden längre"
Sen idag vid 14 så skall ajg ha möte med skolan och Vonna samt Ann. Skall bli jävligt intressant att få se vad dom har att komma med faktiskt.. Ge mig hjälp men bara det skolan kan erbjuda. Åh jag blir ilsken. Känner verkligen hur irriterad man har blivit. Hade rätt stora planer på att åk upp till nästan Göteborg och träffa en kompis under höstlovet men nu när det har blivit ett slag under bältet så har jag ingen aning alls om vad som egentligen kommer att hända. Det ända jag vet är att jag måste komma ifrån Gotland ett tag nu. Det är inte klokt hur mycket som rör sig i mitt huvud nu. Ingenting som jag precis pratar med mamma eller pappa om. Då jag vet att det typ bara kommer bli konflikter.

Efter mötet så skall troligen jag och Maja dra bort till friskis och träna! Känner att jag behöver det, Måste få ur mig lite. Sen tror jag att jag skall hem till Josefine och så. Spääla yatzy :D Av någon jävla andledning så vinner ju Johanna alltid :S

I morgon så är det studiedag också, skall bli skönt att få vara "ledig" från skolan!
Nu känner jag hur den innre styrkan verkligen kommer fram i mig..


Nu skall det pluggas medicinsk grundkurs! :)






Kommentarer
Postat av: kattis

Får jag lägenhet så får du komma upp till miiii!! :D

2011-09-21 @ 21:46:19
Postat av: kattis

Får jag lägenhet så får du komma upp till miiii!! :D

2011-09-21 @ 21:46:44
Postat av: Kattis

Får jag lägenhet får du komma upp till miii!! :D

2011-09-21 @ 21:47:29
Postat av: Kattis

Får jag lägenhet får du komma upp till miiii!! :D

2011-09-21 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0