huuuuh!=?

Hej!
Hade en jätte mysig natt med A :) Vi kollade typ halva filmen med älsklingen Russell Crowe i och sen messa avsnitt med heja björn. Sen var ingen kapabel till någonting annat än att sova!
Har två 105sängar som sitter bredvid varandra, promt så skulle han knuffa ut mig ur MIN säng så jag vaknade flera gånger av att han skulle masa på sin röv!

Fett mysko, mitt usbminne försvann igår, nya låtar, kändes rätt surt faktiskt :(
Har kollar igenom Smarten redan men hittar det inte. Får köpa ett nytt.. kan inte sitta och lyssna på p4 precis!!
Så  tror det står på min lista idag :) Måste hem och försöka fixa i ordning lite med.
Ikväll blir det blod svett och tårar.. skall till gymmet och köra lite. Sen lägga mig tidigt tror jag eftersom det är praktik i morgon 7-16.... ge mig ett skott i pannan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0