Seriöst!?

så nu har ni mig här igen.
Tycker att det är rätt kul när folk kommenterar utan att lämna sitt namn och vill att jag skall börja "bete" mig. Det är rätt bra att jag för det första vet vem det är som skriver.. kan inte göra någonting utan ett namn. Dessutom tycker jag att personen så väl kan komma fram till mig istället för att ta det här, men visst. Jag har ingenting att dölja, jag kan ta det här, ge mig ett namn vem du nu är så skall du få en förklaring av mig.

Annars, känner mig rätt pepp idag. Rätt utvilad och glad :)
Skall hem till mamma och pappa snart och träffa dom. Sen kanske jag skall träffa johanna och sen kanske A Skall sussa hos mig i natt :) Sen blir det omvårdnad i morgon med Maddjjo! TAGGA! :D

Engelskan idag gick faktiskt jävligt bra måste jag ju säga med mina egna ord :)
Nu skall jag hem och ge min mamma och pappa en baaaaaaamsekram :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0