Det ordnar upp sig

Nu är arbetet inlämnat. Det skulle bli två och en halv A4 sida men i slutändan så blev det faktiskt cirka 17 sidor. Maja säger att jag kan få en halv sida att bli 50 sidor. Jag vet inte, men jag tror faktiskt att det ligger någonting i det. Igår kom Vonna hem till mitt nya och så blev det kaffe och sen sallad, underbart. Idag tror jag nog faktiskt att det är dags att dra fram damsugaren och köra loss där hemma. Rådisarna springer runt och har sig över hela lägenheten. Måste upplysa om det häftigaste jag vart med om i år! Det går liksom att få upp hela bokningen när man skall boka tvättid på datorn. As häftigt ju. Vet att man har kunnat göra det förut men på något krångligt sätt. Men nu... skit lätt! Idag blir det sen ut till farmor och farfar och lämna mitt stroke arbete till dom. Så antar att det blir mat där sen med. Sen är det rätt lugnt på den fronten. Kanske skall träffa lite polare eller någonting. Sen sängen rätt tidigt. Praktik i morgon, 8-16 så gäller att vara pigg och utvilad.Igår tog det nästan 30 minuter att få igång min ena bil, hu det kan man verkligen säga drygt. Nu, blir det lunch och sen back to work! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0