Plast och frigolit

Hallå! Nu har ni mig här igen! Gick hem från skolan idag, jag är tjej så jag har faktiskt mina behov att få gå hem och vila upp kaggen ibland! Idag blir det att ta det lugnt och så gå igenom lite läxor och skolarbeten som man skall ha in nu i veckan. Sen är det tvätt sen vid 16. Kanske en nalle i sängen i natt, vi får se hur det blir med det hela. Asså jag känner verkligen själv hur mycket jag har tappat den här bloggen! Många gånger har det slagit mig tanken på om jag skall radera den här eller om jag skall göra en ny. Men ändå inte asså det är rätt kul att gå tillbaka och se hur omogen och patetisk man va för hmm.. när började jag blogga med den här? sommaren 2009? Aja skit samma. Men det har hänt rätt mycket i mitt liv på den lilla stunden så nej det får bli såhär att den här bloggen kommer leva kvar ett par år till. Vet att jag är ap kass på att uppdatera den men märker inte att någon lider något större utav det. Måste säga att det är ap drygt, dom som bloggar och sen lägger ut bloggen på facebook. Kolla på mig, jag har precis skrivit ett inlägg, så in och läs så jag får mer besökare. Men visst medveten om att man gjort det själv någon gång typ förra året eller så. men sen har vi dom där hemsidorna som gör att man får jätte hög bloggstatistik. Men vem fan vill sluta som kissie? den människan borde söka upp psykisk hjälp! Snälla någon ge mig ett skott eller vadå!? Känns som om man kan genomskåda människan rätt igenom. Hallå!? Plast och frigolit!? Nu blir det lite designer och sen ja... vet inte! Ha en bra dag på er alla som inte läser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0