Sommar sommar sommar!

Hallå, nu har ni mig här igen! Asså det där med blogg, det går verkligen i vågor måste jag säga!
Ligger här i sängen och väntar på att Bobby ska komma in på Skype så jag kan få prata med han eller i alla fall få se hur hans hår blev nu efter han vart vid frissan! :D
Annars, sommaren rullar på som vanligt trögt just nu. Inväntar måndag då det blir jobb. En himmla massa kvällar, men det är väl lika bra det med. Vill egentligen inte jobba om jag skall vara ärlig, vill bara upp till Linköping nu, eller jag vet inte vad jag vill, vill ta ett uppehåll från mig själv och mina impulsiva tankar och känslor!
Sen är det bara det sista året kvar i skolan och sen beger jag mit ut i vuxenlivet! Det kommer bli otroligt skönt faktiskt!
Men åh andra sidan så kommer man väl sakna rutinen som man har på morgonen och alla sina rättigheter man har som elev i skolan. En känsla från mig själv är att jag verkligen kommer sakna att provocera mina lärare! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0