Till min prins.

Din skugga springer i fatt mig!
 
Det är sjukt hur mycket jag saknar dig, det finns inga ord!
Varför ska det vara så att vi ska bo så långt ifrån varandra!?
Det sämsta med allting är när man sätter sig vid datorn och börjar dra igång spotify, man känner hur tårarna bara rinner ner för kinden. Att få se eller bara höra din röst kan jag leva på en hel vecka. Du förstår nog kanske inte hur mycket du lyser upp min dag, Jag somnar och vaknar med ett leende på läpparna.
Det kanske är för tidigt att säga att jag älskar dig, men orden är inte långt där ifrån för du är värd att få höra dom orden minst varje dag. Jag längtar till att få hålla om dig, att få bråttas med dig. Jag saknar dig när du torkar mina tårar och på samma gång kan få mig att lee!
Våra timmar ute på högklint, jag önskar bara att jag kunde få stanna upp den tiden och att alltid få ligga där bredvid dig och peka på stjärnorna.
prinsessan har hittat sin prins! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0