Grattis mamma <3

Hallå här har ni mig igen! Trevligt att se hur många som uppskattar mina ämnen.
Nu tänker jag bara att jag kör ett hedelrigt inlägg eftersom skolans tangentbord inte är det bästa här.
Igår när jag slöt skolan så drog jag hem till mamma och pappa, men drog nästan lika fort igen. Sen hem till micke och dricka kaffe. Sen massa snack på det och sen blev det dags för matlagning. Makaroner och köttfärssås tillsammans med Big brother. Sen iväg till gymmet och verkligen köra skiten ur sig. Kändes som om man verkligen behövde det. Tror det blir samma visa i kväll igen med gymmet. Senare idag blir det lassis och sen en begravning för våran kära vän Olof! Stackars fluga!!
Nu är det vård och omsorg som gäller.
Grattis mamma på födelsedagen, älskar dig! <3

mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0