Skott skott bara skott!

Så nu har ni mig här igen! Nu blir det ett datorinlägg. Länge sen men dock jävligt behövligt känner jänner jag nu!
sitter hemma hos Micke och vet liksom inte alls vad jag känner att jag borde göra för att det skall kännas bra inne i själen för mig själv. Skall man behöva sitta och stirra ut problemet eller kan man bara ta tjuren i hornen? Frågan är fan vad man egentligen skall ta vägen eller bara göra!? Det börjar skrika i huvudet igen tror jag! Pratade med Micke förut och jag känner bara : Vafan håller folk på med egentligen!? jag känner mig helt jävla mindfuckad. Egentligen så finns det väl inga ord till varför jag sitter här och skriver ut det. Just nu så känns det bara som om jag sitter här och skriver för att fylla den här sidan mer och mer eller bara för att slippa vara med i alla andra diskussioner.
Ibland känner jag bara stor ångest över att jag åkte tillbaka hit till Gotland igen... varför!? Nej men nu börjar det gnällas över att jag " slår" på tangenterna.  -_-

Det känns som om jag bara vill sjunka igenom marken. Dra åt helvete vad jag har ont i handen. Skulle sträcka på armen och så råkade jag slå i handen i betångväggen och sen var det kört, Dra åt helvete vad ont det gör! Inte ens när jag opererade handen så hade jag så ont! Smärta! Nu skall jag gå och pissa för jag har dragit i mig en hel kaffepanna för mig själv!

Sen folk fick reda på vad som hände förra veckan så blir jag så irriterad över att dom skall hålla på och ringa hela tiden eller varje dag. åh snälla det blir inte bättre...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0