Tisdag

Uppdateringsdags.
Sitter nu i skolan och väntar på att få gå hem. Vi slutar klockan 12 och ja, nu är det att slå i hjäl lite dötid!
Sen så måste jag försöka komma under funn med vad som är felet med mitt billjud! Riktigt irriterande. Trodde det skulle bli bättre när jag mixade det med säkringshållaren, men dock inte. Så får ta och kolla upp det där ordentligt. Höra av mig till Tomas. Åh sen när jag kommer hem så skall jag vika in all min tvätt som hänger över hela lägenheten. Känns ändå skönt att man har nystädad lägenhet och nytvättat. Skall bara fixa till köket som ser ut som ett bombnedslag. Kanske hör till. Funderar också på att göra en vårstädning i bilen med nu. Hade vart gött att vaxa upp han med, men det kommer inte gå så speciellt bra med tanke på lacksläppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0