Jag överlevde trotts helgens upplevelser!

Hello!!
Tänkte att jag behöver få annat att tänka på nu en liten stund, och varför inte dra iväg ett inlägg när jag ändå sitter vid datorn!?
Helgen tillbringade jag med Marion för det mesta, men annars så var det roligt folk med oss på lördagen så jag kände att jag kunde få ta igen min 20 års dag. Dock tror jag att det blev lite för mycket sprit för min del för fy satan va man mådde dåligt dagen efter. Det är sådana tillfällen som man säger, " jag skall aldrig mer dricka i hela mitt liv!"
Men jag skall inte lova för mycket eftersom jag själv vet att det är toma ord.
Hmm bara för att jag fick för mig att blogga så hackar bokstäverna så det är ju inte ett dugg kul att skriva! Jäkla piss internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0