Lördag!

Hallå på er!
 
Sitter här hemma och skall strax hoppa in i en dusch. Sen kommer min fina Marion in till stan, hemma går det inte att vara eftersom grannen över typ har fest eller något, med andra ord ... dom skriker och gapar hur mycket som hellst.
Helgen skall bestå av teori plugg. Måste erkänna att jag är väldigt dålig på det. Men i morogn skall jag minsan sätta mig med det där ordentligt. Har en känsla av att det är extremt lättare sagt än gjort!
Under veckan så beställde jag min studensmössa, fyfan va nice!
Plus att jag beställde byxor och en tjocktröja, snacka om att det känns som om man är på gång med allting även fast det inte ens gått en månad i skolan. Men men jag får hoppas på att detta året skall gå fort. Nu måste jag hoppa in i duschen och plocka in all disk.
 
Idag tog jag fram mina ungdoms egenskaper och fick för mig att plocka med all min disk som jag hade hemma. Packa ner allt i en banankartong och sen åka hem till mamma och pappa och sno deras diskmaskin. Låter helt underbart i mina ögon. Frågan är vad mina föräldrar kommer tycka när dom får veta att jag gjort det :P Jag älskar mina knasiga ideer ibland :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0