Söndag - Måndag

Tusentals olika funderingar som jag inte riktigt kan sätta in i sina olika kategorier. Jag antar att det är så det skall få vara när det inte är som det brukar?
 
Nu gäller det.. Hanna ligger i till tusen för detta förbannade körkort, eller ligger i till tusen är nog mer önsketanke. I morgon blir det skola och under håltimmen så är det jag som sitter borta på körksolan och pluggar! Till och med efter också och jag skall vara helt ärlig. För just nu så känns det bara som om det går sämre och sämre!
 
Oh yes, ny header som ni alla ser, impuls fix nu i natt..
Det börjar krisa på bilder, men envis som jag är så skall jag ha mina tre bilder. Text från min kära pojkvän.
 
 
Så nu skall jag lägga ner dom sista minuterna av min vakna tid i natt på att vara social med den jag älskar mest.
Tusentals pussar till dig älskling <3
 
Avslutar med att visa en bild på min älsklings lastbil! :)
 
 
 
 
 
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0