Torsdag/ Fredag

Hej!
Nu är det så här att nu har ni mig här igen!
Kan börja med att gå igenom dagen!
Var så sjukt trött i morse även fast jag inte borde vara det. Har kommit in i någon fas att jag sover jätte mycket men ändå så är jag typ trött! Nej men så att jag somnade liksom om och pappa hade bytt om till sina mc kläder, fick rätt dåligt samvete. Sen åkte jag hem till pappa och vi åkte ut till pappas polare och lämnade tillbaka en motorcykel. Sen skulle jag åka med pappa hem. Shit mian ben säger jag bara! Satt och spände mig jätte mycket, skulle jag slappna av så tror jag helt seriöst att jag skulle rammlat av! Nog om detta, sen när vi kom hem så åkte jag hem och lagom till det så var det dags att åka till jobbet. Jobbade 13-20, helt okej, men skönt när man ser hur klockan närmar sig 20 :D Sen var det lite slapp och sen var det ut och träffa Marion och lite annat folk! :D
I morogn så är det studiedag, vilket innebär för min del att jag skall plocka upp lite i lägenheten och sen så skall jag på stan med Marion :D
 
Så kort och gott om mina två dagar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0