13/12, Lucia

Godmorgon världen! Idag är det som sagt fredagen den 13.  Då får vi se hur det här går idag! ;) idag har jag vart uppe med tuppen! Gick upp klockan nio! Duktig Hanna. Trodde inte alls att jag skulle palla med det eftersom jag låg och halvsov i fåtöljen i natt och sen vaknade jag till igen och såg klart Wallander filmen :) 

Dagens planer är väl att umgås med bra vänner. Klämma in en tvätt och sen ta det lugnt eller nåt. Får ju inte glömma att aaaaaalla sol har Facebook kommer skriva att det är fredagen den 13 så det går ju inte riktigt att missa! Vi får se om jag hinner med att simma lite i kväll, jag märker att jag slappat med träning och inte äter så bra som jag gjorde förut! De ska bli ändring på dig! Jag är så jävla grym som kan göra det här, och de bästa med allt är att allting jag gör, de gör jag bara för mig själv!  

Lite glöd ord till mig och även er andra som kämpar med nåt. 
Nu skall jag äta frukost, dagens frukost består av blåbär! 

Och jag har lyckats slarva bort fjärren till boxern så jag måste se på trean om jag ska se på nåt, inte min smak så här tidigt på dagen, så idag blir det film mys!

Ice age 2! Och morgonhumöret är på topp!! :) 


Puss och kram och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0