Du kan inte skada min karraktär.

Nu var det ett tag sen sist nu igen!
Jag tror jag har för mycket att göra, eller så är det så att det inte händer någonting!
 
Kan börja med att jag är väldigt besviken på folk i min närhet!
Dom senaste dagarna har jag fått höra att ingen ser att jag gått ner mina jävla 20 kilon, vafan är det för jävla snack. För det första så är hela min jävla logg bombad med hundratals inlägg om att jag har tränat och ska träna. Det är kanske därför jag tränar en timme och sen drar till gymmet en timme? Det är inte alls därför jag måste ha leggings under mina jeans för att jag inte märker när dom åker ner?
haha asså jag vet inte om jag skall skratta eller gråta, det enda jag kan säga till er att det är ingen idé. Hur mycket ni än försöker spotta och sparka på mig så finns det ingen möjlighet. Ni har valt att hacka på helt fel person.
 
Jag vet vem jag är och det är på grund av min bakgrund och vad jag gått igenom dom senaste månaderna och jaa jag känner mig okrossbar! jag har tagit tag i mig själv. Medan alla andra ute bland mina polare dricker cola och äter maxmat eller godis så har jag haft mina frukter och mina shakar. Jag är den som fått mitt midjemått 15 centimeter mindre, ni som försökte hacka på mig, hur gåtr det för er? Kanske 15 centimeter större eller nåt sånt, helt seriöst så bryr jag mig inte för jag vet att man hittar ingenting vettigt på utsidan. Förstår inte vad så kallade vuxna människor har i huvudet när dom säger till en ungdom eller nyvuxen, kalla det vad du vill men somsagt går fram och bara har mage till att lägga fram en sån jävla kommentar och tro att jag blir så fruktansvärt nöjd över era ordval? Detta var inte första gången som du högg mig i ryggen. Jag lärde mig första gången vad jag kan säga eller göra utan att jag skall få det som en käftsmäll tillbaka. Nu när jag gör någonting för min egen skull och får höra av flera andra att jag är sjukt duktig, jag är folks förebilder. Helt plötsliget kommer ni fram till mig och kommer på nåt sånt. Snacka om att pissa på mig och tro att det regnar.
 
Jag vet precis vilka knappar jag skall trycka på för att få dig sänkt till botten men jag kommer inte ens i närheten att sjunka till din nivå. Jag nöjjer mig med att lägga ett inlägg på er så att hela världen och mina extremt fina läsare får se vad det finns för idioter i min såkallade närvaro eller vad man nu vill kalla detta för.

Nu är min agg borta, kom inte till mig om du behöver nåt längre för eftersom jag nu är så "stor" som du nu tycks säga att jag är så är jag nog kanske för kraftig för att finnas i dina positiva tankar.
 
Idag hade jag en stor diskussion med Marion om ordet Karraktär. För att vara helt ärlig så hade jag ingen aning om vad det betydde, jag har inte ett sånt fint eller grymt ordspråk :P
För att komma till saken så kom vi fram till detta.
 
För dig som vill försöka knäcka mig.
 
* När jag väl bestämmer mig för att jag inte skall göra någonting som alla andra vill, så räkna inte med mig.
*Ger jag mig fan på att jag skall klara nåt så viker jag mig inte innan det är klart.
* Om jag bestämmer att jag inte tänker låta någon sparka på mig, då kan jag säga att det är ingen i min närvaro som ens kommer hytta näven mot mig utan att det får sitt kasst.
 
Det här är inga hot utan min insida, mitt starka jag. Men det skulle inte funka så här lätt om jag inte hade mina vänner vid min sida hela tiden. Den som alltid har stöttat mig i allt är faktiskt Marion, hon vet precis när klockan är slagen på mig och vet precis hur hon skall göra om jag är upprärd eller arg. Jag kan nog inte ens räkna på en hand hur många gånger hon har lugnat ner mig innan det faktiskt har smällt på riktigt!
Kvinnan i mitt liv!
 
 
Nu tänkte jag dra ut och se om det finns några nötter ute, väntar på att min pärla skall komma in till stan! Ha en bra kväll, och stå på er, låt inte idioter trycka ner er. Och till er som försöker trycka ner mig... hah, lycka till för det kan ni behöva!
 
Och eftersom jag sitter på Rasmus dator så finns det inget annat än nakna brudar och volvo.
Så med andra ord så blir det en hissbild för Rasmus för hans förra 740, som är tagen av Wallo.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0